changes. - Stop Existing. Start Living. - Blog.hr
changes.

Opet sam zapostavila blog. :( Nekad sam postove tipkala jednom ili čak dvaput tjedno, sad se to svelo na jednom mjesečno. Često mi treba da se negdje ispušem al se, nažalost, nikad ne sjetim upalit laptop i pisat post. A i evo, iskreno, do danas ne znam kad sam zadnji put koristila laptop. Jednostavno ne stignem.

Lets get to the point!
Počevši od ožujka (mjeseca trećeg) do danas, moj se život totalno preokrenuo. Odrekla sam se loših navika i preuzela druge (jer, mora se), riješila sam se svih štetočina koji djeluju u ljudskom obliku. Promijenila sam faks jer sam osjećala da to nije to. Nije ono što ja želim u životu. Određenim ljudima sam rekla ono što sam dugo držala u sebi i sad sam lakša za nekih 100 kila. Naučila sam (i još uvijek učim) kako hendlat različite ljude i situacije. Više ne dam na sebe. Proživjela sam! I, što je najvažnije, napokon sam istinski sretna.
Naravno, tu i tamo se bacim u nekakav nepotrebni bed al toga će biti uvijek. "Što je život bez uspona i padova?" Jelda?

Ovo je sretan post. Nadam se da ste i svi vi sretni. Ako niste, kad je vrijeme da to počnete mijenjati?
21:15 - Komentari [5] - # - On/Off

<< Arhiva >>

so ambitious.
.^ ^
vječni sanjar.
24 godine.

*The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.*

*Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.*

*Sve što želim ja je biti svakog dana nasmijana.*

.linkovi.







Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x